Hakuna Matata

2009-03-02
10:35:01

At home /S
Hej mina vänner!
Idag är jag hemma från praktiken. Jag vaknade med en sprängande huvudvärk som inte gav med sig under den timma jag hade på mig innan jag var tvungen att åka så jag ringde och sjukanmälde mig och kröp sedan ner i sängen igen.  Jag vaknade igen för en stund sedan och nu känner jag bara ett lätt dunkande. Om det är ytterligare ett tecken på att jag håller på att bli sjuk eller om det är stress och trötthet efter helgen vet jag inte. Om det här är tecken på att jag håller på att bli sjuk så hoppas jag att det bryter ut nu! Jag har ju min ansvarsvecka under nästa vecka så då har jag inte tid att vara sjuk...
För att nyttja min dag hemma ska jag ta tag i flera av mina uppgifter, jag ska bland annat skriva färdigt min examinationsuppgift som jag inte hann färdigt med igår, sen ska jag försöka hinna med att skriva två analyser. Om jag hinner med det så har jag "bara" en uppsats kvar att skriva som uppgift på den här kursen. Utöver det ska jag ta hand om den rena tvätten och köra en sväng med dammsugaren.
Idag invigde jag min nya fleecetröja men det visade sig vara en stor besvikelse då den är lite för liten! Jag provade den aldrig i affären, eller jag provade en som i mina ögon var precis likadan förutom till färgen och den passade men sen valde jag i sista stund en annan färg, men tydligen var det mer än färgen som skiljde dem åt. Den är inte jätteliten men den är irriterande kort i ärmarna så man vill bara dra ner dem hela tiden. Jag får väl skänka den till någon av mina systrar kanske. Lite trist då jag verkligen var glad över att ha hittat en skön fleecetröja :/

Nu ska jag vila en stund och hoppas att huvudvärken släpper helt så jag kan komma igång med plugget...

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: