Hakuna Matata

2009-06-30
19:28:42

Transformers 2 Revange of The fallen /L


Jag gillar den första Transformers och till min glädje var tvåan lika underhållande. Gillar man ettan gillar man tvåan. Som ni säkert vet handlar det om en kille (Shia LaBeouf) som får sig en bil som råkar vara en utomjording och plötsligt är det krig med onda bilar/utomjordingar. Plus att han självklart får den hottaste bruden också. I tvåan får Megan Fox vara ännu hottare, vilket irriterar mig. Inte för att hon är hot (för hon är otroligt vacker) utan för att de tryckt ner henne i supertighta kläder poserandes i konstiga ställningar som verkar helt orimliga (big minus). Men dialoger och detaljer gör att man får skratta och filmen är faktiskt full med humor. I alla fall min humor. Ps. Jag vill också ha en Bumblebee....
Om ni inte förstod, absolut sevärd.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: