Hakuna Matata

2009-06-16
17:57:06

Tisdag /S
Hej på er!
Idag är jag trött, har varit trött från det att jag slog upp ögonen imorse. När klockan ringde kl 6 så valde jag för ovanlighetens skull att ligga och dra mig lite, mycket osmart! Tack gode gud för att Pepsi inte är helt lättlärd, för jag vaknade nämligen en halvtimme senare av att han krafsade på dörren, hade han inte gjort det hade jag kunnat sova flera timmar till! Tröttheten idag beror på att jag sov rätt kasst inatt, har en jobbig rethosta som blir ännu jobbigare på kvällen...
Dagen har i alla fall varit bra, och Pepsi har haft det bra hos sin dagmatte. Några målare har det inte varit här men jag pratade med dem imorse och vi kom överens om att de skulle komma vid 8 imorgon så att jag kan ge dem en nyckel innan jag åker till jobbet vid halv 9.

Nu ska jag snart bada Pepsi och sen ska jag hoppa in i duschen jag med innan jag plockar ihop tvätten för jobbigt nog har jag tvättid imorgon kväll, ännu jobbigare känns det att det är jag som stänger och för ovanlighetens skull så är det barn kvar ända till kl 6 vilket känns rätt surt... Förhoppningsvis blir det en skön dag ändå med lite sol. Vi ska förbereda torsdagens midsommarfest genom att bland annat plocka blommor...

Hur som helst, have a nice evening!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: