Hakuna Matata

2009-06-14
11:18:16

Söndag /S
Hej på er!
Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna - inatt fick jag nämligen sova hela natten ostört utan att Pepsi kom och krafsade på dörren eller gnydde utanför. Det är första gången sedan i söndags då vi hämtade honom som jag fick sova helt ostört, jag vaknade halv 10 av klockan istället precis om det ska vara.
Igår var jag lika dum som i fredags då jag gick och la mig lite för sent så jag är rätt seg idag... kanske inte så klyftig strategi när man försöker bli kvitt en förkylning eller vad det är jag nu har fått. Jag låg och tittade på filmen Babel som var låååång och inte särskilt bra, men jag var ju tvungen att se färdigt den i alla fall.

Idag ska jag träffa Pepsis blivande dagmatte vid 14.30 för en promenad, men innan dess funderar jag på att åka en sväng till Tornby och införskaffa ett nytt halsband till Pepsi + hundpåsar som jag kan ge dagmatten. Jag måste ju göra något annat denna helg än att sitta hemma med hunden :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: