Hakuna Matata

2009-06-15
20:28:52

Jag är färdig... på riktigt! /S

Nu har jag precis läst igenom responsen på min allra sista examinationsuppgift och den är godkänd, därmed är jag verkligen helt färdig med min utbildning! Nu återstår bara att ansöka om ett examensbevis sen kan jag på riktigt lämna min universitetstid och utbildning bakom mig och helt gå in i mitt liv som arbetande förskollärare :)


Nu ska jag och Pepsi ge oss ut på en kvällspromenad och sen måste jag ta tag i det tråkiga med att plocka ut fönstren. Jag är också lite sugen på att se sista avsnittet av Cityakuten som visas idag. Jag har inte följt serien på länge men det är ju kul att se hur de avslutar en så lång och framgångsrik serie!

Ha en fortsatt trevlig måndag, see U tomorrow!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: