Hakuna Matata

2009-06-15
22:53:43

090615 /L
Hej!!
Jag lever. Jag orkar helt enkelt inte sitta vid datorn, eller jag hinner inte heller. Finns så mycket annat att göra hela tiden, men jag har tagit bilder som jag ska försöka få till i ett inlägg någon dag.
Jag tänkte mest skicka en godnatt hälsning till Sverige!

Fick förresten bekräftat idag att en resa väntar efter sommaren med jobbet. Vi vet dock inte riktigt vart än! Allt är betalt och jag är mer än nöjd vill jag lova! Vi hoppas på Italien men det går inga flyg dit från flygplatsen här (det är en liten flygplats). På resan ska vi i alla fall besöka barnehage för att se hur de jobbar där. Verkar superkul!

Åsa mår bra, J mår bra (han har fått ändrat schema så han jobbar nästan bara dagar nu) och jag mår bra!

I helgen var vi som sagt ut på stan/bryggan. Satt och stekte i kvällsolen med fruktdrinkar! Nu har jag träffat alla J:s arbetskamrater, både svenskar, norskar och amerikaner. 16-18 juli rekommenderar jag verkligen ett besök från Pepsi, Sandy och Tobbe, då är det festival här. Jag säger bara det att i lördags var det ett riktigt liv på stan och då var det ändå inget speciellt, så det kommer nog bli några riktigt roliga dagar här under festivalen. Vore väldigt roligt om ni kom! Då kan vi fira examen med råge :D

Nej, nu måste jag sova. Bussen går 7 på morgonen. Mindre rolig detalj.

Kram ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: