Hakuna Matata

2009-07-09
20:56:30

Torsdag /L
Tjolavipp!
Imorgon är det den efterlängtade fredagen! Det innebär att jag har 6 arbetsdagar kvar sedan väntar 3 veckor semester. Woho!

Här har det regnat och åskat nästan hela veckan, jag tycker det är helt underbart att äntligen få sova. Mest längtar jag efter att besöka Karlstad. Fast det ser mest ut som om det blir stressigt och jag måste försöka få alla saker ur lägenheten då den är uppsagd. Så vi får se hur det går.
När är du i Kd Sandra? Vilkad dagar stannar du? Lördag kväll ska jag vara barnvakt åt mina syskon, så jag tänkte att min mor kanske kunde avvara lördagen åt mig trots allt?

Hoppas allt är bra med er alla!



Så här lugn har inte Åsa varit denna vecka. Minsta muller och hon skakar som en galning.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: