Hakuna Matata

2009-07-07
14:25:13

Tisdag /S
Fy fasen vad det är trist på jobbet nu alltså, timmarna känns evighetslånga! Idag kändes de extra långa då jag var otroligt trött efter att ha gått upp redan kl 4.30, men man blir inte piggare av att sitta och glo en hel dag för det är ungefär det jag gör. Vi är massor med personal och få barn + att barnen leker väldigt bra och självständigt. Nästa fredag funderar jag på att ta ledigt då det är helgen jag ska hem till Karlstad, den fredagen är vi nämligen sex förskollärare på ETT enda barn en hel dag så då kommer man verkligen gå sysslolös! Men vi får väl se...

Idag slutade jag tidigt, efter jobbet åkte jag direkt för att hämta Pepsi och på vägen hem åkte vi förbi hundparken och gick en långpromenad i Vallaskogen. Att jag slutade tidigt idag är skönt men jag är så jäkla trött att jag ändå inte orkar göra något. Jag ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag försöka ta tag i väskorna som fortfarande står ouppackade då det ligger lite tvätt i dem och jag har tvättid idag.

Hur som helst..... hoppas ni mår bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: