Hakuna Matata

2009-07-11
11:10:25

Lördag /S
Hej på er!
Här är det bloggvila, jag har nämligen besök sedan i torsdags eftermiddag då syster L kom med sin familj. Jag tänkte meddela alla intresserade att jag tagit ledig på fredagen och torsdagen har jag planering så vi kommer nog till Karlstad hyfsat tidigt på torsdagen redan så jag hoppas min buddy L är där redan då kanske. I Karlstad stannar vi tills på söndag eftermiddag innan jag åker tillbaka mot Linkan. Denna gång kommer jag få åka alldeles själv då T och Pepsi stannar i Karlstad. Jag hade helst velat ta med mig Pepsi men min dagmatte är bortrest i två veckor så jag har inte så mycket att välja på :(

HUr som helst! Jag återkommer till bloggen med en liten update om vår helg imorgon...!

Puss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: