Hakuna Matata

2009-07-06
15:43:27

London baby /L
Åh førresten! Glømde att berætta att resan i september næstan ær klaffad och klar! Det blir med størsta sannolikhet London! Från lørdag morgon till tisdag kvæll. Jag och min arbetskamrat Å kollade på biljetter till We will rock you, de kostar bara 400 kronor och det fanns till och med platser långt fram. Jag kænde mig øverlycklig att før førsta gången kænna att jag verkligen hade råd att gøra vad f*n jag vill. Førut har man alltid varit tvungen att rækna på månadens utgifter først. Men inte nu! HA HA HA! In your face CSN. Det vore vældigt roligt om man kunde få till det iaf! Utøver det så blir det shopping och besøk av andra barnehagar. Chefen hade mailat olika barnehagar som jobbade med bla reggio emilia. Ska bli vældigt kul att se hur det fungerar dær! Tycker det var stor skillnad mellan Norge - Sverige så det blir extra intressant att se. Jag længtar!



Kommentarer:
#1: Sandra

Tror du att du kan göra mig avundsjuk eller, jag är inte ett dugg avundsjuk, inte det minsta, inte ens pytte!.... Bara jävligt rejält avundsjuk!!!!

2009-07-06 @ 15:51:02
#2: mamma

jaja tänk inte på mig

jag sitter så gärna här

ensam

övergiven

men åk du!!!!

ha ha ha

nej då är så glad för din skull gumman.

men lite fel ändå är det!!!???

2009-07-06 @ 16:07:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: