Hakuna Matata

2009-07-13
20:43:26

Jippie! /S
Ibland är det tur att man kollar in nwts hemsida (NWT= Nya wermlandstidningen)! Jag brukar göra det för att hålla mig uppdaterad om vad som händer i min gamla hemstad och idag läste jag till min stora glädje att Lars Winnerbäck ska ut på höstturné!!!! Det hade jag ingen aning om, men det ska han tydligen och biljetterna släpps på fredag...

Ända sen jag och T var på hans konsert i Ransäter förra sommaren så har jag längtat efter att gå på ännu en konsert med honom då den vi var på var så jäkla bra. Han skulle komma hit till Linköping i december så jag funderar på om T ska få det i antingen födelsedagspresent eller julklapp då jag vet att han skulle tycka att det skulle vara lika kul som mig + att T inte önskat sig något direkt de senaste åren.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: