Hakuna Matata

2009-07-24
20:32:17

En liten update /L
Hello Sweden!
Nu är man hemma i Norge IGEN. Jäkla rännande.
Förutom att ha flyttat över alla möbler och allt jag och J äger så har jag städat lägenheten. Nu är den redo för besiktning. Det tog en dag, vi hann faktiskt klart med allt mamma och jag trots att hon hällde ut en hink med vatten TVÅ gånger. Alltså cirkus 20 liter vatten på vardagsrumsgolvet. Nu skiner det golvet vill jag lova. Varje dag har jag vaknat med huvudvärk på grund av all stress och slit! Nu har jag två veckor kvar att vila upp mig på innan det blir jobb igen.

Resan hem idag gick bra (körde alldeles ensam för första gången) trots Åsas liiiiilla bravad i början (hon sket i sin bur och hoppade runt i, när jag skulle ta bort det råkade jag köra fingret i det). Jag klarade att åka färjan utan några problemas t.o.m. Så med andra ord är jag rätt nöjd nu. Jag kom dock hem till ett hus som såg ut som om människorna som bor där glömt hur man städar efter sig eftersom det tydligen blivit en vana av att jag gör det. MÄN säger jag bara.

Imorgon kommer syskonen, J ska vara privatkock på en beställning till en av pappas vänner, pappa ska på fest och jag är totally alone. Skit tråkigt. Hade önskat jag kunde dratt till Sandy men var tvungen att lämna tillbaka bilen så det gick ju inte.

Nu ropar de att det är kräftor!

Puss och kram

Kommentar:
#1: mamma

älskar dig min underbara dotter

2009-07-25 @ 18:54:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: