Hakuna Matata

2009-01-29
16:47:16

Ullared eller ej? /S
Idag fick jag mail ifrån lärarförbundet där de erbjöd studenter en gratisresa till Ullared den 28 februari. Det låter kul, speciellt nu när man går mot våren och vill fräscha upp garderoben med lite roliga kläder, men det är en helg mitt i praktikperioden så frågan är hur pigg man kommer vara på en sån resa då, särskilt då bussen åker ifrån stan kl 6.00! Men jag har i alla fall slängt iväg ett sms till M som jag skrev mitt ex-arbete med och hon skulle kolla sin kalender...

Så vi får väl se... Mamma har i alla fall sagt att hon kan sätta in lite pengar, kan ju se det som en tidig födelsedagspresent då jag ändå tänkt önska mig en del kläder :)

För att ge en rapport i pluggandet så kan jag meddela att det går skit...har kommit igenom en del i alla fall, och har bara 20 sidor kvar men jag kunde inte koncentrera mig och då finns det ingen anledning att sitta och läsa längre, så nu har jag tagit en paus. Jag får väl läsa klart senare ikväll, eller imorgon bitti.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: