Hakuna Matata

2009-01-22
22:59:52

Tiden går för fort /L

Jag tycker kursen just nu är så intressant. Vad mycket fel lärare gör som man inte tänker på. Vad mycket fel man själv kommer att göra. Jag kan inte hjälpa att känna en stor press på mig själv. Jag vill ju vara världens bästa fröken - för alla. I alla fall så är första veckan av tre avklarade. Snart sista praktiken. Tiden går så fort!

Igår klippte jag mig, väldigt kort. Känner mig naken. Victoria Beckhams-inspirerad men det känns som det nog blev kortare än så. Jaja. Shit the same.

Mitt liv är sjukt trist nu. Det är bara skolan som hägrar. Sista pressen. Imorgon är det "ledigt" då ska det läsas.

Hoppas alla mår toppen!

Kram


Kommentar:
#1: Sandra

Oh... I like it... iaf Beckhams frilla så det ser nog bra ut. Om inte, så växer det snart ut!Vad kul att kursen verkar bra, men jag vet vad du menar med den där pressen. På vår kurs refererar de hela tiden till oss som färdiga lärare och att vi kan massor, men själv känner man inte så än...!

2009-01-23 @ 08:18:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: