Hakuna Matata

2009-01-23
16:50:04

Skrattretande /S
Idag när jag fick mina två nummer av Iform så fick jag även en dvd med träningsprogram för olika kroppstyper. Just nu sitter jag och tittar på det som jag tror passar min kropp bäst vilket är pulsträning. Jag kan inte låta bli att skratta när jag ser på sådana här filmer för de känns så löjliga. Ännu mer skrattretande var det när jag insåg att jag satt och tittade på en träningsdvd i soffan med en filt över mig och mumsandes på en cashewnöt doppad i yoghurt!

Hahaha.... jaja... det är väl kanske inte riktigt så den ska användas. Men jag ville mest kolla igenom pulsprogrammet och se vad det är för något och hur länge det håller på. Jag tror faktiskt att jag ska börja köra två sådana pass i veckan fram tills dess att jag tycker att det är okej att köra igång med joggingen. Jag tycker nämligen att det är supertrist att promenera och därmed så får jag inte så mycket träning förutom mina små styrkeövningar som jag gör några minuter varannan dag. Så det här kan ju bli ett bra komplement så kanske jag lyckas bli av med de där 4 kg innan sommaren :op

Nu ska jag återgå till DVDn :op

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: