Hakuna Matata

2009-01-31
00:30:33

Our friday... /S

Hej mina vänner!
Hoppas ni har haft en skön/rolig kväll!
Det känns som att min kväll har bestått av en massa ätande som började med en enorm kebabtallrik, och dum som jag alltid är så måste jag trycka i mig allt även om det känns som att det sprutar kebab ur öronen. Jag måste verkligen försöka komma ifrån det beteendet, men det sitter djupt rotat i mig att man ska äta upp det man har på tallriken.
Det som är ännu mer idiotiskt är ju att någon timma senare, fortfarande lika mätt, så äter jag en massa goda Tapinis med brieost som T ställt fram på bordet! Som sagt, en massa ätande under kvällen...

Jag har ju inte bara ätit, utan vi har också tittat på filmen In the valley of Elah. Filmen berättar om hur krig bryter ned soldaters mentala hälsa och hur patriotisk hjältedyrkan skördar meningslösa offer. Amerikanske Mike Deerfield tjänstgör i Irak. När han kommer hem på sin första lediga helg, försvinner han spårlöst.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tyckte om filmen... den berörde mig och den var bra, men jag kan inte placera den på en skala 1-10. Men bra var den i alla fall. När den var slut såg vi slutet på Finding Forrester som visades på SVT. Det är en riktigt bra film som jag kan rekommendera om ni inte sett den, både jag och T tycker den är jättemysig...

Nu ska jag göra T sällskap i sovrummet där han tittar på TV. Han är lite trist då han är så oerhört kvällstrött men samtidigt så känns det mysigare att befinna sig i samma rum även om han somnar om några minuter :op
Så ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: