Hakuna Matata

2009-01-28
10:41:38

Onsdag /S
Idag kommer nog inte att bli en bra dag, jag är nämligen på uselt humör av okänd anledning och har ingen lust att göra något alls. Jag ska dock försöka att köra ett pulspass under dagen + läsa den boken jag hade tänkt läsa igår. En sak jag måste göra är att ringa min mentor, men det känns mest jobbigt att ringa en okänd människa och vara megatrevlig när man som sagt inte alls känner för det.
Att somna igår gick inte så bra, det hade kunnat gå bra då jag försökte med en ny strategi vilket var att INTE gå och lägga mig tidigt bara för att jag kände att jag borde, istället satt jag uppe och kände att jag blev lite trött. Jag hade säkert kunnat somna relativt snabbt om det inte vore för min kärlek som låg bredvid mig, som låg och gnisslade tänder heeeela tiden, i alla fall kändes det som hela tiden! Han brukar göra det någon enstaka gång men igår var det extremt mycket och ett sådant ljud går det omöjligt att somna till!

I övrigt händer det nog inte så mycket idag, ska ta lite frukost nu och klura ut vad jag ska laga för mat till ikväll. Hur som helst, ha en skön dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: