Hakuna Matata

2009-01-21
09:17:31

Onsdag /S
Idag ska jag återigen bege mig till Norrköping. Först ska vi arbeta i arbetsgruppen och därefter har vi lektion, en ganska värdelös sådan verkar det som då vi bara ska gå igenom studihandledningen vilket var var vi gjorde på kursintroduktionen! Men men man kan ju hoppas att man får ut något av dagen i alla fall.

Igår hade jag och T en mysig dag även om vi inte hade något planerat. Han kom hem efter skolan och överraskade mig med en bukett rosor och två semlor :) Efter middagen tog vi ett skumbad, och efter det så tittade vi på TV tillsammans och mumsade i oss varsin semla. Egentligen är ju det fusk i mina systrars lilla utmaning att äta något som sambon bjuder på men jag kan ju knappast neka till semlan när det är en del av min present :op
Vi pratade också lite om vad vi ska göra i helgen och nu lutar det åt att vi tar lunch på stan för att komma billigare undan, och sedan gå på bio. Vilken bio det blir vet jag inte men jag vill väldigt gärna se Changeling som jag tror kan vara riktigt bra...

Nu ska jag göra mig färdig!

Hej så länge...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: