Hakuna Matata

2009-01-30
10:23:51

Neeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!! /S
Min morgon började INTE bra! Jag kollade min mail och där står det att min mentor har blivit sjukskriven så de ska leta fram en ny mentor under dagen eller helgen. Jag ska ju för fasen ut på måndag.... om jag var smått nervös inför praktiken innan så är jag jäkligt nervös nu när jag inte har en aning om vart jag ska. Tänk om jag får ännu längre att pendla...suck....

Utöver det så har det snöat inatt så marken är vit.... inte heller en syn jag ville mötas av....


Update: Okej, paniken varade bara några sekunder då jag fick ett nytt mail nyss som berättade att jag fick en ny mentor som jobbade på samma förskola. Skönt att det ordnade sig, nu ska jag bara kontakta den mentorn och hoppas på att hon är snäll :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: