Hakuna Matata

2009-01-25
17:43:55

More presents /L
Mitt huvud värker. Jag känner mig trött av någon okänd anledning.
Idag har det varit ett bra dag. Det började med att J och jag åt en jättegod brunch med varm baugette, ost, rökt skinka, philadelfiaost (hur stavas det?) och gurka på det. Yummie.

Sedan åkte jag med mor till ett nyöppnat loppis där jag fann ett snyggt halsband (50 kr) och ett par snygga örhängen (5 kr). Lyckan var gjord. Därefter blev det Ikea där jag köpte mig laptopstödet "Bräda" för 149 kronor. Fungerar jättebra, speciellt om man som jag ofta använder datorn i knät. Min fläkt har gott i sönder en gång redan så nu försöker jag hålla min älskling hel.

Eftermiddagen spenderades hos mormor då vi äntligen skulle byta julklapparna! Jag fick en snygg brun handväska, disktrase-hållare och Åsa fick en fin tröja med döskalle på. Orkar inte ta bilder tyvärr, kanske senare!

Nu ska jag vila lite medan jag väntar på lasagnen ska bli klar.

Ha det gött!


Kommentar:
#1: Sandra

Oh... det där laotopskyddet låter intressant då jag ALLTID har datorn i knät. T skäller på mig jämt när jag lånar hans dator. Om du trots allt inte skulle vara nöjd med den så kan du ju hojta till så inte jag också åker på en nitlott. Låter som att du haft en mysig dag :)

2009-01-25 @ 18:40:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: