Hakuna Matata

2009-01-11
23:59:02

Mamma Mia!!! /S
Jag ÄLSKAR filmversionen av musikalen Mamma Mia och blev överlycklig när jag fick den i julklapp av tobias. Under lovet har jag hunnit se den tre gånger men jag är fortfarande inte trött på den....!

Jag är lite löjlig men man jag tycker att det är så gulligt med kärlekspar i filmer som sedan blir ett par i verkligheten, så när jag läste att personerna i Mamma Mia numera även är ett par i det verkliga livet så tyckte jag det var lite mysigt.... man inbillar sig på något vis att de har ett lika perfekt förhållande i verkliga livet, men de är ju trots allt människor precis om alla oss andra, och alla förhållanden har ju sina upp- och nergångar.... men hur som helst så är de alltså ett par och jag hoppas det kommer att hålla :)



Filmparet....



.... och det "verkliga" paret...!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: