Hakuna Matata

2009-01-31
13:10:23

Lördag /S
Idag är en skön dag, ni förstår att det är nämligen så att jag igår kväll hela tiden hade känslan av att det var lördag vilket innebär att det känns som att jag har fått en extra ledig dag då det är lördag idag! Det är också en bra dag då jag otroligt nog somnade riktigt snabbt igår och har sovit som en stock vilket var helt underbart skönt....!
Just nu sitter jag och väntar på att frukosten ska sjunka undan ordentligt så jag kan köra ett hårt träningspass med puls och styrka. Det behövs nog efter gårdagens ätande :op
I övrigt idag så ska jag försöka att plugga lite men motivationen är inte på topp så vi får väl se hur mycket plugg det blir idag, för jag har ju trots allt även morgondagen på mig också :)
Jag har i alla fall tänkt göra en massa tråkiga praktiskt grejer denna helgen så att man kan koncentrera sig på praktiken fullt ut nu de kommande veckorna.

Jag måste säga att jag ser fram emot Ullaredsresan löjligt mycket, det ska bli så jäkla roligt då det verkligen fanns mycket roliga grejer där till bra priser :) Förhoppningsvis så hittar jag massor med fina vårkläder och kanske en ny väska, jag skulle vilja ha en ljus väska då jag bara har mörka, och som vanligt när det blir sol och varmt ute så lockar de ljusa färgerna mer...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: