Hakuna Matata

2009-01-24
11:59:09

Lördag /S
God förmiddag!
Sovit gott? Själv har jag sovit hela natten för en gångs skull vilket var underbart skönt. Igår hade vi myspys kväll då jag äntligen fick äta choklad. Det verkade dock som att det mest var tanken på choklad som lockade då jag bara åt upp halva chokladkakan (=50g) men det gör ju inget för det innebär ju att jag har halva kvar att äta ikväll. Det är det som är fördelen med mörk choklad, att man blir nöjd ganska så snart :)
Jag fick T att göra mig sällskap i soffan när vi såg filmen Inte utan min dotter. Han var väldigt skeptisk när filmen började och man hörde den där dåliga filmmusiken. Efter en stund började han beklaga sig att det var en jobbig film för att man mår så dåligt av att titta på den. När den var slut kunde han i alla fall konstatera att det var en bra film, vilket jag håller med om. Har man inte sett den så är den absolut värd att se även om den är väldigt gammal nu (1991).

Idag har jag invigt en av mina nya klänningar och jag känner mig nöjd :) Vi ska åka till stan om någon timma och titta runt lite i affärer. Jag tänkte kolla vad ett par hantlar kostar och köpa det om de inte är så dyra. Annars så ska vi nog inte ha något men det är ändå mysigt att titta i affärer. Kanske kan man kan fynda något på halva reapriset...
Sen ikväll ska vi gå ut och äta på en thailändsk restaurang som jag spanat in ett tag då det ser så mysigt ut. VI hade även tänkt gå och se biofilmen Changeling efteråt men konstigt nog så gick den bara 17.30, och vi hinner inte äta efter filmen då restaurangen stänger redan kl 21. Vi får helt enkelt ta bio en annan dag men det gör inte så mycket...

Hur som helst... jag hoppas ni får en skön lördag och att ni har lite roligare väder än oss (regn!)!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: