Hakuna Matata

2009-01-31
18:08:45

inget plugg! /S
Ja då var det redan kväll och något plugg har man ju inte tagit tag i direkt :op
Jag har i alla fall varit duktig och avklarat ett 40 minuters träningspass så nu sitter jag här och väntar på att jag ska sluta eftersvettas så att jag kan hoppa in i duschen. Därefter börjar det bli dags att fixa maten som idag kommer bestå av Paneng... enkelt ska det vara så därför köpte vi hem en färdig kryddblandning som ska hällas over skivad kycklingfileer och blandas ut med kokosmjölk. Om det är det jag tror att det är så är det en av mina favoriträtter :)

Nu börjar det bli kyligt vilket innebär att det är dags att hoppa i i duschen... jag önskar er en lika härligt mysig kväll som vad vi kommer att få!

Hej på er...

Kommentar:
#1: Anonym

Åh, det blev jättefint! Precis som jag såg det i mitt huvud :D

2009-02-01 @ 12:10:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: