Hakuna Matata

2009-01-23
08:37:32

Fredag /S
Oh.... my....god.....
Jag är så jäkla trött.... trots mina försök att somna relativt tidigt igår så misslyckades det totalt. SOm vanligt när T är ute så kan jag inte somna. Jag vet inte vad klockan var när han kom men jag vet att jag slocknade bara sekunder efter det att han låg i sängen. Jag var så trött när klockan ringde imorse att jag var riktigt nära att strunta i föreläsningen idag bara för att få sova. Men eftersom vi har så få föreläsningar den här kursen så känns det inte som att man kan skippa någon av dem. Men nu hoppas jag verkligen att den här föreläsningen är bra, så det inte blir en repris av gårdagens fiasko. Förhoppningsvis är det lite folk på bussen också så att man kan få sova lite utan att det blir pinsamt.

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: