Hakuna Matata

2009-01-30
20:58:15

Att plågas /L


Seriöst. Dagens middag får mig att må illa. J kallar mig bortskämd men jag protesterar mot spagetti och korv. Jag hatar sån mat. För det första är det tisdagsmat inte fredagsmat. J vägrade vika sig. Det blev den här vidrigheten. Jag längtar redan till imorgon när det blir kyckling, bulgur, tzatsiki och vitlöksbröd. Sån mat ska det vara. Finns det ärligt talat någon förutom J som faktiskt kan tänka sig VÄLJA den här mat om det finns andra alternativ? Jag kommer drömma mardrömmar om den här traumatiska upplevelsen.

Kommentarer:
#1: Sandra

Fy fan va äckligt! Men det finns ju bot... typ som att du lagade maten idag :op

2009-01-31 @ 00:15:15
#2: X mamma

ha ha ha...

du kan ju laga mat själv lilla gumman

kanske överraska J med lite god mat klar

när han kommer hem??????????????????

2009-01-31 @ 12:40:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: