Hakuna Matata

2009-01-23
14:27:26

Att göra reklam /L

Varför jag inte längre använder Telenor ;

• Har ingen teckning i min lägenhet
• Har ingen teckning i någons lägenhet, hus, barack, hydda
• Har ingen teckning på vägar (i eller utanför en bil)
• Har ingen teckning på vatten (i eller utanför en båt)
• Fick 30 gratis sms varje månad på deras hemsida - som ALLTID krånglade
• Tog betalt för samtal som skulle vara gratis
• Tog för mycket betalt för samtalskostnaden
• Vägrade hjälpa J när någon lurendrejare tog pengar från hans SIM-kort
• ... ni fattar vart jag är på väg nu väl?

Varför jag nu bytt till Halebop;

• Jag har nu teckning i min lägenhet och på alla andra ställen (se tidigare) Har dock inte provat vatten än
• Jag har 3000 gratis sms
• Jag ringer gratis till alla med halebop (mamma, J mfl)
• Jag har 100 gratis MMS i 30 dagar
• Jag har 100 minuter gratis videosamtal i 30 dagar
• Jag har 100 MB gratis mobilsurf i 30 dagar


Kommentar:
#1: Sandra

Hahaha! Det låter som du har gjort ett bra val... då kanske man kan ringa till din mobil och faktiskt föra ett samtal nu för tiden alltså :)

2009-01-23 @ 14:57:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: