Hakuna Matata

2009-02-10
18:15:33

Tisdag /S
Oh my god va jag är trött... Jag har ingen aning om varför då jag somnade vid ungefär samma tid igår som de andra dagarna. Det som skilde  den här dagen från de andra var att vi var ute någon timma extra då det var Lilla Vasaloppet, tyvärr var det inte alls många barn som hade några skidor.

Det verkar också som att förskolebacillerna har fått tag om mig då jag börjat nysa mer än vanligt och på hemvägen hostade jag då jag var irriterad i halsen. Förhoppningsvis stannar det där så jag inte blir liggandes för det har jag varken tid eller lust med. Älsklingen är lite krasslig idag men jag tror det är något tillfälligt bara....

Nu ikväll har vi tvättstugan, utöver det ska jag inte göra någonting överhuvudtaget....!

Kommentar:
#1: Sabina

Haha jaaa!! :P Borde dem liksom inte se att det ser konstigt ut... ;P

2009-02-10 @ 20:18:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: