Hakuna Matata

2009-02-06
19:57:24

Puh!! /S
Jisses vilket tungt träningspass! Så här mycket har jag inte svettats på länge!! Men jag orkade i alla fall ta mig igenom det... Mitt i stretchingen ringde sötaste lilla systerdotter, när hon ringer så brukar det inte bli så mycket till samtal, det är mest jag som pratar och hon svarar med; - ah......ah....ah....Tandja!(=Sandra)....ah....ah....ah....Bobbo?(=tobbe)...ah...
Sen tröttnar hon och jag får prata med syster istället. Även om det inte är så mycket till samtal så är det ändå mysigt att prata med henne när man inte kan träffa henne, man vill ju inte bli bortglömd!

T har fortfarande inte kommit hem, men jag hoppas att han kommer snart då min mage börjar kurra...! Nu är det dags att hoppa in i duschen... Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: