Hakuna Matata

2009-02-04
18:03:53

Onsdag /S
Ja då var man hemma efter ännu en dag i förskolans värld, ännu en dag där man läst sagor, spelat spel, byggt lego, åkt rutschkana och skjutsat på fart i gungorna. Ännu en dag med ögonlock tunga som bly och med öron som är trötta efter en dag med 17 barnröster runt sig. Jag har ännu inte vant mina stackars öron vid allt ljud men jag antar (hoppas) att det kommer. Jag måste dock säga återigen att dagarna är lite tråkiga, de blir så himla enformiga när det är fri lek hela dagen... men det är väl kanske också en sak man vänjer sig vid... det är ju rätt stor skillnad från vad jag är van vid från skolan där man har planerade aktiviteter i stort sett hela dagen!

Idag är det onsdag och det innebär att jag SKA köra ett träningspass, jag kommer dock skippa pulsträningen för jag har verkligen ingen energi över till det och nu får jag åtminstone 2*20min raska promenader varje dag och även om det förmodligen är minimum så är det ändå minst 20 min mer än vad jag brukar promenera en vanlig dag. Utöver att jag ska träna så är det även min tur att laga mat. Jag tänkte dock göra det enkelt och göra mos och korv, men även om det är enkelt så är det ju väldigt gott :)

Hur som helst.... hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: