Hakuna Matata

2009-02-02
15:33:56

Oh My GOD! /L
Hör och beundras: Det verkar som jag fått min första jobbintervju!
Jag fick ju aldrig tag på kvinnan som skrev mailet tidigare, jag ringde och ringde men till slut var jag ju tvungen att åka till skolan! Jag mailade i alla fall och sa att jag kunde komma den 13/2 och träffa henne. När jag kom hem väntade följande mail på mig;

[...] tar gjerne en samtale med deg den 13.02.

WOW!!!

Det är en fasttjänst som förskolelärare på en liten barnehage med 23 barn i åldrarna 0-6 år inte långt från där pappa bor.

Det som gör det ännu roligare är att J svarade på en jobbannons igår kväll (som kock) i samma stad och de ringde redan idag!

Kanske blir jag norsk... jag har i och för sig redan ett norskt ID-nummer =P

Tänk om jag kan få ett jobb innan jag är klar? Den här tjänsten är från 1 maj. Det gäller att jag skriver mitt examensarbete i superfart med andra ord om jag får jobbet...

Det låter kanske långt med att bo i Norge men jag kan ta färjan över till Strömstad och det tar ca 5 timmar (om jag minns rätt) med bil till Karlstad så det är inte så långt!

Kram ♥

Kommentar:
#1: Sandra

Åh, vad spännande! Jag håller tummarna, men bara lite grann... 5 timmar låter vääääääldigt långt bort :(

2009-02-02 @ 18:37:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: