Hakuna Matata

2009-02-26
20:48:06

No return... /S

Nu finns ingen återvändo, mailet är ivägskickat och jag har därmed ansökt om ett jobb som babysimsinstruktör...! Det känns lite nervöst då det är något helt nytt för mig, något jag inte kan något om, men utbildningen var ju en del av jobbet. Det som fick mig att skicka iväg ansökan var faktiskt att det bara låg ca 3,5 km ifrån mig så jag kan cykla dit på mindre än 20 min. Sen hoppas jag på att det är ett jobb som jag lätt kan kombinera med plugget + att kunna vikariera dagtid till hösten och inte behöva tacka nej till sådana chanser för att man är uppbokad på annat jobb dagtid, om det ligger kvällar och helger så kan jag ju som sagt satsa på att vikariera och söka jobb samtidigt som jag får in en slant varje månad till hyra!

Men nu ska vi inte ta ut något i förskott, speciellt inte i dessa tider - jag är ju inte den enda som söker arbete! Sen kanske det inte alls är sådana arbetstider som jag tror, men jag har mailat iväg ansökan och mina frågor så nu är det bara att vänta på att få svar på mailen...

Nu är det snart Criminal Minds!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: