Hakuna Matata

2009-02-16
17:48:52

Måndag /S

Då var det dags för sportlov här för eleverna i Östergötland, det i sin tur innebär att många föräldrar har tagit ledigt, vilket i sin tur innebär att många förskolebarn får vara hemma. Utöver det så är det även några barn sjuka så idag var det bara 7 barn på vår avdelning! Snacka om att det var lugnt, det blev ännu segare än vad det brukar vara, men å andra sidan var det rätt skönt med en lugn start på veckan då jag var riktigt trött idag.

Just nu har jag precis ätit mellanmål för att överleva till middagen som blir när T kommer hem från gymmet. Det blev lite lyx med varm O´boy med en gräddklick och två hårda tunnbröd som var lika goda som den varma chokladen. En trevlig överraskning när jag slog på TVn var att 5an visar Greys anatomy från början, det börjar ju bli ett tag sedan man såg de där första avsnitten, och nu när jag kommer hem efter en dag på förskolan så orkar jag inte så mycket mer än att däcka i soffan någon timma så det passar ju perfekt!

Nu ska jag titta på just Greys anatomy i väntan på att T ska komma hem så jag kan börja med maten. Idag blir det lax!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: