Hakuna Matata

2009-02-16
21:10:06

Less på att plugga /S
Jag är verkligen less på att läsa!
När jag och T diskuterade sommaren och kommande hösten när jag förvandlas till arbetssökande så sa han att jag får ju  söka en kurs så att jag i alla fall får studiebidrag. Men jag vill inte! Hela jag skriker verkligen inombords vid tanken på att läsa mer efter den här terminen, det är knappt att jag finner motivation till att ta mig igenom den här kursen!!
När den här terminen är slut har jag tagit mig igenom 4 år med universitetsstudier, och totalt 16 år i sträck i skolan...

Men jag får väl försöka att söka något som verkar hyfsat intressant i alla fall OM man nu hamnar i den sitsen att man måste läsa för att få pengarna.... men jag vill inte, vill verkligen inte!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: