Hakuna Matata

2009-02-07
15:28:24

Ikea /L
LÄMPLIG GrytgallerBUBBLA Ram med magnet, set om 6

Idag fick jag ett bryskt uppvaknande då mamma ringde och frågade om jag ville med till Ikea. Det var bara att hoppa in i duschen! Jag kom hem med ett grytgaller och magnetramar. Alltid kul med nytt.

Ikväll blir det tacos och cheeseballs, vi har bestämt oss för att vi ska äta godis en dag i veckan. Det går riktigt bra, igår åt jag päron istället för den vanliga Maraboukakan =P Lite måtta måste det ju vara.

Känner mig för första gången riktigt nöjd med den nya bloggdesignen. Tycker jag fick till det riktigt bra för att vara amatör!
Hör gärna av er om någonting är fel. Jag ställer in måtten utifrån min dator så om någonting ligger fel för er kan det bero på er dator.

Kram ♥

Kommentar:
#1: Sandra

Jag håller med! Den här designen är den finaste hittills, den är så himla mysig :D

Hur går det med träningen, är du duktig och ger dig ut och joggar trots snöslask? Du svarade mig aldrig om du ville ha en kopia av min träningsdvd...jag kan i alla fall rekommendera den, varje program är cirka 20 min så det är rätt lagom. Om du är intresserad så är det bara att du säger till! Puss puss

2009-02-07 @ 17:12:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: