Hakuna Matata

2009-02-01
16:51:33

Hej /S
Nu är dagens prio ett avklarat, min CV är färdig och jag har skickat iväg den till förskolan som sökte timvikarier. Jag har inte gjort så mycket mer än det för att vara helt ärlig, men det tog sin lilla stund, särskilt när jag skulle leta reda på ett foto på mig själv. Jag tycker man har massor av kort men tydligen är det väldigt få av dem som är på mig eller som är normala på mig! Till slut hittade jag ett från Frankrikeresan i somras som jag tror duger...
Utöver det så har jag och T gått en promenad tillsammans, det var riktigt skönt då det för första gången på länge var hyfsat fint väder. Den promenaden fick ersätta det pulspass som jag hade tänkt köra idag då jag blev lite slö efter promenaden.

Pappa ringde förut och meddelade att mamma nu landat  på Teneriffa och att det var 20 grader varmt, hon och hennes arbetskamrat satt på sin balkong med varsin öl och såg ut över poolområdet.... någon annan än jag som är avundsjuk...?!??!

Nu ska jag ta en paus och sen ska jag läsa lite kurslitteratur innan maten. Ikväll blir det i alla fall TV för hela slanten då det finns massor av bra program. Först ut kl 20.00 är det ju underbara Mia & Klara och sen kl 21.00 är det den mysiga filmen The Holiday, faktiskt en av mina favoritfilmer då det är en film man kan se flera gånger om...

Ha en skön kväll...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: