Hakuna Matata

2009-02-28
21:40:05

Bildmaraton! /S
Hej allihop!
Nu är jag hemma efter en heldag i Ullared. Jag orkar inte berätta så mycket om det idag då jag ganska förståeligt är trött och vill mysa med min sambo som jag inte sett på hela dagen.
Jag kan berätta att jag spenderade totalt knappt 1500kr och den dyraste varan kostade 149kr!!!

Nu följer ett bildmaraton! Ingen vidare kvalité men det kan ju vara kul att se ändå... nu ska jag mysa med min sötis... vi hörs imorn!
Present till kusselinen 40kr
Självupplåsbart liggunderlag 99kr
Baslinnen och en sjalTvå linnen och sjal
 Baggyjeans 149 kr, dyraste varan!
baströja Baströja
 Fleece och scarf
capri Capri i baggymodell
 Klänning och baströja
 Regnställ till systerdotter 129kr
 3 st 2-pack trosor
 väska
 linne

Kommentar:
#1: Linda

Åh jag vill också åka dit =/

2009-03-01 @ 10:27:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: