Hakuna Matata

2009-08-13
17:05:21

Torsdag /S
hej på er!
Idag har jag känt mig sliten, men det var jag inte ensam om, alla gick och gäspade konstant under dagen. Antar att det beror på den sena jobbdagen igår. Föreläsningen vi var på var bra och föreläsaren var skitrolig, tyvärr tyckte jag att språket var lite för avancerat för att jag skulle hänga med i allt...

Vet inte hur vädret sett ut i resten av vårt land men här i Linköping har det varit ett riktigt oväder med ösregn och hagel som lade sig i drivor och åska som befann sig i stort sett precis ovanför vår förskola. Nu är jag i alla fall hemma och vädret är bättre. Jag har precis pratat med ett hunddagis i Linköping och bestämt träff med dem på måndag efter jobbet för att ta mig en titt och höra lite hur dagarna där ser ut...
Det är ju mer än dubbelt så dyrt med hunddagis än min nuvarande dagmatte så det svider lite, men å andra sidan så känns ett hunddagis mycket mer pålitligt och Pepsi får förmodligen ut mer av dagarna.... men vi får se, ska som sagt bara ta mig en titt då jag är liiiiiite skeptisk till hunddagis då man sett bilder från vissa där hundarna får ligga i små bås om dagarna.

Nu ska jag gå till affären och hämta ut min nya leksak!!!!!! Kameran har äntligen kommit... återkommer kanske senare med lite bilder....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: