Hakuna Matata

2009-08-11
15:17:36

Tisdag /S
Hej på er!
Nu är man hemma från jobbet vilket är skönt men jag har redan lite lätt ångest för morgondagens jobb då det är en riktig mardrömsdag, jag börjar 8.30 och måste därmed åka hemifrån kl 8, sen jobbar jag fram till 17.30 och då måste jag åka direkt till en föreläsning som är obligatorisk genom jobbet som håller på mellan 18-21 så jag kommer inte vara hemma förrän 21.30.... snacka om lång dag! Hur jag ska orka hålla mig vaken genom föreläsningen har jag inte en aning om, det lär i alla fall bli en tidig kväll om man ska orka med morgondagen...

I övrigt händer det inte mycket, jag jobbar, åker hem och bänkar mig framför TVn tills det är dags att sova och längtar ständigt efter mina grabbar som befinner sig i Karlstad. Hoppas ni andra har det lite roligare om dagarna :p


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: