Hakuna Matata

2009-08-15
16:39:51

tick tack tick tack... /S
Usch... jag hoppas att jag aldrig någonsin kommer behöva bo själv. Timmarna känns ju evighetslånga! Jag har i alla fall gjort mitt bästa för att få tiden att gå. Jag har bland annat städat i köket och torkat av alla plana ytor utvändigt och vissa skåp invändigt, organiserat om i vissa skåp. Satt in gamla betalda räkningar i pärmen, vattnat alla blommor, åkt ut till Tornby där jag handlade lite mat och köpte en ny hemtelefon.
I och med köpet av den nya telefonen så upptäckte jag att vårt telefonproblem som vi haft att vi inte kan ringa ut, berott helt på vår telefon och inte på bredbandsbolaget.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen får jag se vad jag ska hitta på för att fördriva tiden ytterligare. Det blev i alla fall ingen fika med M idag, istället ska vi träffas på tisdag och käka ute någonstans - kan nog bli kul, va ju så längesen vi sågs och nu har vi båda fått jobb :)

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: