Hakuna Matata

2009-08-12
22:15:59

Onsdag /S
Oh... my... god...Vilken otroligt jobbig dag! Inte nog med att den fruktansvärt lång och man kom hem först när det är dags att sova, den har dessutom innehållit åska och ösregn, trotsiga barn, barn som kissar ner sig och en allmän trötthet...Det här var sannerligen den värsta dagen i mitt liv när det kommer till jobb...

Just nu sitter jag och är lite smått irriterad på min dagmatte som jag nu har försökt nå i två veckors tid nästan utan resultat och då har jag både mailat och ringt! Imorgon tänkte jag ringa till ett hunddagis som ligger 5 min från jobbet för att höra vad det kan kosta ifall jag nu inte kan få tag på min dagmatte - hon ska dessutom ha en bra förklaring till varför hon inte hört av sig... hade jag inte haft min snälla sambo som kunnat ta 100% ansvar för vår söta vovve så vet jag inte vad jag hade gjort... I övrigt så har det funkat väldigt bra med henne som dagmatte men nu verkar hon som sagt vara helt försvunnen...?!

Nu ska jag sooooova, är riktigt trött och imorgon börjar jag tyvärr tidigt :(

Natti natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: