Hakuna Matata

2009-08-24
19:05:55

Måndag /S
Jobbig dag med skrikiga och trotsiga barn.
Kommer hem till en sambo som vill storhandla.... jag följer trött med.
I affären finns fler skrikiga barn och kundvagnar som styrs av barn som går i sick-sack framför vår vagn hela tiden.
Kommer hem med bilen och ska parkera på min parkering.... en röd biljävel står på MIN parkering!
Ringer transportstyrelsen för att få ägaruppgifter... får bara namnet inget nummer.
Söker på namnet på internet... inga träffar.
Tvingas betala för en tillfällig plats tills människan tar sin biljävel och åker!
Imorgon är det min tur att öppna så jag får gå upp supertidigt....

Idag är en sån dag där man bara önskar man hade stannat kvar i sängen eller fått börja om. Resten av kvällen blir det TV och lite choklad!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: