Hakuna Matata

2009-08-18
13:36:47

Jag tycker också synd om mig själv /L
Det är synd om mig också. Igår blev jag bara värre och värre på kvällen så både pappa och J ansåg att det vore bäst för mig att stanna hemma. Jag tycker det är så jobbigt att sjukanmäla sig för influensa. Det känns som att det är en sån fjantig grej att vara sjuk för, alla får väl snuva någon gång? Men å andra sidan när man känner sig svimfärdig av att gå uppför trappan bör man nog inte ansvara för en grupp 5-åringar i svininfluensatider. Det jobbiga är att jag vet att mina kära kollegor sätts i skiten för att jag är hemma men chefen blev i alla fall inte sur. Däremot ska jag ringa sen och höra vad hon anser om de allmänna råden om att vid influensa så ska man vara hemma i 7 dagar. Dessutom är det nog inte så populärt att ha en sjuk personal, hur ser det ut?


Kommentar:
#1: Anonym

Bättre o vara hemma än o smitta dina arbetskamrater gumman.

DET blir de INTE glada över....

Krya på dig o jätte kram!

2009-08-18 @ 15:52:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: