Hakuna Matata

2009-08-12
22:30:30

Hey you! /L
Till skillnad från Sandra har min dag varit bra. Solen sken och vi hade en lugn dag. Det var bara 24 barn idag (fördelat på sex vuxna). Efter jobbet mötte jag J så käkade vi en bit mat (smarriga sandwitch med sallad) och delade på en cheesecake till efterrätt. Efteråt tog vi en tur på köpcentret och J köpte två t-shirtar till mig som blir sköna på jobbet. Själv köpte han lite jobbutstyr (bla knivar).

Känner mig lite trött i huvudet. Har fått i uppgift att gå igenom fagområdena i rammeplanen (förskolans mål) och se vilka vi kan ha med i temaarbetet. Det är inte sååå lätt att förstå allt. Dessutom vill chefen ha en beskrivning av mig som ska läggas ut på hemsidan så föräldrarna kan läsa om personalen... tips på vad jag kan skriva om mig själv? :(

Nu börjar kvällens höjdpunkt - Paradise hotell, danska versionen (dagliga samtalsämnet på jobbet)

Love ya!

Kommentar:
#1: Anonym

Du kan väl skriva att du är född och uppvuxen i Karlstad och att det är där du har läst din utbildning till lärare. På fritiden tycker du om att...

Det är sväl bara en allmän presentation av dig själv de vill ha antar jag. Min nya kollega skrev en sådan text och satte upp på alla avdelningarna. Det ska ju inte vara en för lång text heller för då orkar de ju inte läsa. Är nog inte så avancerat!

2009-08-13 @ 16:36:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: