Hakuna Matata

2009-08-09
16:57:10

From Norway to you /L
Nu är jag hemma igen. Vi åkte redan igår då det är skönt att ha en dag hemma innan det är dags för jobb igen... eehh ehhh :( Semestern är över! Snyft.
Imorgon har vi visserligen bara planeringsdag så det blir lite av en mjukstart i alla fall, men ändå... fast J sa att jag inte är någon semester-människa då jag blir psykisktsjuk. Jag måste ha regelbunden vardag annars blir jag faktiskt rätt depp och så uttråkad att jag plågar min omgivning. Så mammaledighet är inte min grej, det vet jag redan nu.

Ikväll - om en timme ska vi på söndagsfördrivet bio. Tur att det är premiärer varje vecka.

Höres ♥

Kommentar:
#1: mamma

kan tala om att det INTE är en dans på rosor o vara mammaledig....

2009-08-10 @ 00:42:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: