Hakuna Matata

2009-08-21
23:31:30

Friday night /L
Vilken vecka. Jag fick mig själv till jobbet torsdag-fredag i alla fall. Men min energi var/är lika med noll tack vare förkylningen. Igår var jag själv med min barngrupp utan min assistent, man blir väldigt bortskämd med en hjälpande hand. Jag hade ett oplanerat musikpass som kunde gått bättre med tanke på att barnen blev väldigt vilda men å andra sidan hade de väldigt roligt. Förutom det lyckades jag skriva färdigt målen för höstens tema och chefen var nöjd! Det är inte lätt att förmulera det utifrån fagområden vill jag lova. Och absolut inte på norska som jag inte kan skriva - det vet jag nu :P

Idag hade vi en mysig dag. Det hade regnat så vi la såpa i stora vattenpölen. Dagens tips, då det var VÄLDIGT populärt.

Pappa är borta hela helgen (som vanligt) på någon resa så J och jag blir ensamma. Vi gjorde varm choklad med marshmallows och vispad grädde :) Hehe... så gott!

Imorgon blir det möjligen bio. Jag har tyvärr inte orkat uppdatera mina senaste här på bloggen men jag ska!

Love ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: