Hakuna Matata

2009-08-10
21:30:57

Dags att sätta sprätt på pengarna! /S
Nu har jag rådfrågat syrrans sambo angående min kamera då han är lite utav en kameraexpert, han vet åtminstone en hel del mer än oss vanliga amatörfotografer som bara vill kunna trycka för att få ett bra kort :p
Irriterande nog så kan jag inte komma in på Elgigantens hemsida just nu när jag äntligen bestämt mig för att köpa den. Den finns förvisso att beställa på andra ställen där den också är billigare men det känns lite tryggare att kunna gå till en butik om det skulle börja krångla...

...Ah! Nu funkar det... trist nog verkar den inte finnas i lager så jag får nog ingen kamera förrän nästa vecka. Hade ju varit kul att få lära sig den i helgen... men men, ska ju inte göra något stressköp heller!

Nu är kameran beställd! Irriterande nog så kunde jag inte beställa det minneskort jag ville ha så det får jag väl åka och köpa i butik. Jag blev lite snål och beställde inte heller någon kameraväska, vill kolla om den jag har nu kanske kan passa. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag gjort ett bra köp och att jag förhoppningsvis kan få kameran innan helgen!

Nu är det dags att nanna, klockan ringer 05.15 imorgon bitti så varje minut sömn man kan få känns värdefull...!
Natti natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: