Hakuna Matata

2009-08-04
13:24:49

Att ha en ny leksak /L
Jag börjar få lite häng på den här ipoden nu. Det finns till och med en personlig tränare i den, när jag upptäckte det tänkte jag på Sandra :P Man kan ställa in träningspass i den och den håller kollen åt en. Det finns till och med en sensor som man kan sätta i ett par speciella skor... alldeles för avancerat för mig :D

Jag såg att man kunde köpa ett armband att sätta den i, känns som en bra investering när man ska ut och gå med byrackan. 249 kronorElgiganten, blir möjligen ett sådant samtidigt som jag införskaffar mig den efterlängtade Sex and the city-boxen under helgens Karlstadsbesök.

Idag ska vi nog allihop, syskon, pappa och J på Ice age 3/Istid 3. Veckans biobesök :) Imorgon bär det av till Oslo och Tusenfryd! Känns som en fullbokad vecka (som min semester verkar ha varit hela tiden). Blir det något Karlstadsbesök för T och Sandra? Vore trevligt att ses i så fall!
iPod Touch Armband

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: