Hakuna Matata

2009-08-18
18:17:43

Aaatjoooo! /L
Jag ska nog vara sjuk lite längre. Pappa kikade in med en chockladkaka åt mig, J står och gör sina smarriga hamburgare och till efterrätt ska pappa göra äppelpaj. Här ligger jag och myser in mig i inte mindre än tre täcken och fem kuddar. Visserligen kan jag knappt andas eller resa på mig men jag njuter av att skämmas bort lite.
Chefen ville att jag skulle kolla upp med läkare om influensan, så nu ska jag lista ut hur Norges sjukvård fungerar.

Hej!


Kommentar:
#1: mamma

Precis som om DU inte blir bortskämd när DU även är frisk????????

Låter inte som någon skillnad faktiskt...

Pappa kommer med godis o J lagar mat åt dig!!!Hmmmmm????

2009-08-18 @ 18:52:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: