Hakuna Matata

2009-04-23
16:22:11

Torsdag /S

Hej på er denna underbart härliga torsdag!
Solen skiner, himlen är blå och det är riktigt varmt ute!! Min termometer visar just nu 17 grader varmt och den är i skuggan, det stämmer väl förvisso inte helt då det var sol för en stund sedan men ändå, det är riktigt varmt! Jag har precis kommit in efter en timma i solen med plugg, tyvärr hittade jag ingen skön plats att sitta på så jag orkade inte sitta ute längre...

Idag har jag spenderat större delen av dagen på universitetet där vi jobbat på vårt examinerande grupparbete. Det kändes som att vi kom en bit på vägen idag, men tyvärr känns det också som att vi har en del kvar att göra. Jag har insett att jag ligger lite efter så jag har försökt att skruva upp min självdisciplin och verkligen sätta mig och läsa. Hittills har det funkat sådär, men det beror nog främst på att jag haft ganska långa dagar i skolan. T har också en hel del att plugga så den här helgen kommer bli riktigt trist då vi dels har tvättid på lördag mellan 12-17 och sen måste vi båda plugga hela helgen. Förhoppningsvis blir det lika fin väder resten av helgen så att man åtminstone kan få lite färg medan man pluggar...
En annan anledning till att det är plugg som gäller i helgen är för att jag och T hade tänkt åka till Karlstad på onsdag så fort T slutar kl 17, men då är ju förutsättningen att vi har hunnit plugga ikapp! Det känns som att vi knappt har hunnit vara i Linköping något men då i stort sett är min sista lediga långhelg som jag kan åka hem innan jag börjar jobba så vill jag passa på + att L och kära syster fyller år i början på maj så man kan ju passa på att fira dem lite.


Nu ska jag återgå till pluggandet tills dess att min darling kommer hem, kanske kan jag orka mig ut på en joggingtur också lite senare...


Kommentar:
#1: Anonym

Kikar tillbaks :) Söt blogg!

2009-04-23 @ 16:54:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: